2008. november 12., szerda

Csak röviden

Nos, ismét "egyke" lettem. Nővérem visszament Angliába. Nagyon jó volt ez az egy hét vele. Bár 3 év alatt megszoktam, hogy már nem velünk él... néha még mindig furcsa egy kicsit. Sokszor nagyon jó lenne, ha itt lenne és meg tudnánk osztani egymással örömünk-bánatunk, és nem csak telefonon meg online tudnánk beszélni. De nem bánom, hogy így alakult. Élete legjobb döntése volt. Boldog abban a hatalmas országban és ennek nagyon örülök. És mindemellett van egy fantaszikus ember az életében, aki a vőlegénye.
Szóval szerencsés a lány :)
Nekem is vannak külfölddel kapcsolatos terveim, nagyon remélem, hogy sikerül elérnem a céljaimat. Tehát tessék szorítani értem ^^ Köszönöm.

Aztán van egy másik Nikim is. Nagyon jó barátnőm és volt osztálytársam. Szintén angol földeken éli mindennapjait, és ő is hamarosan érkezik haza egy kis időre. Kb. másfél éve láttam utoljára, így alig várom a vele való találkozást is.

Mit nem adnék most egy kocka csokiért.. Egy hete nem ettem csokit, és már elvonási tüneteim vannak. Kiderült, hogy allergiás vagyok rá, de alig tudom megállni, hogy ne essek kísértésbe. Mennyi probléma :D

Nincsenek megjegyzések: