2009. november 25., szerda

Unaloműző poszt

Én és a gépem végre ismét találkoztunk. Bár úgy érzem ez a pötyögés sem fog sokáig tartani. Rettentően fáj a fejem már 2. napja. Gyógyszer nem használ, alvás nem használ (még ha tudnék is...).
A szemeim is fájnak.. szinte kifolynak.
Na de nem rinyálni szeretnék, mert amúgy minden rendben.

Vasárnap advent! Végre! Csak elég furcsa ilyen enyhe időben arra gondolni, hogy egy hónap múlva karácsony. Én most már hideget akarok!!
Ha már itt van november vége/lassan december eleje, akkor légyszi..
Semmi karácsonyi hangulatom nem lesz +15°C-ban..
Lehet, hogy sokan szidnának ezért a kijelentésemért, de a télnek éppen ez a szépsége, hogy hideg van, esik a hó, ilyenkor még a sáros latyak sem zavar...
Nem tudom ki hogy van vele.. én szeretem a telet :)
Anyum azt mondta örülne, ha olyan meleg lenne itt télen, mint Ausztráliában. Hát persze.. És ünnepelhetnénk műfenyővel, fürdőruhában a karácsonyt...

A hétvégén remélem el tudok menni moziba is Julcsimmal. A Szuperbojz és a New Moon érdekelne :) Kár, hogy csak most érnek ide, na de nem panaszkodom, inkább örülök, hogy egyáltalán ismét van mozink.

Mindeközben pedig Tabáni István dalait hallgatom, és jelentem új csillag született! Legalábbis az én szememben ő az új csillag :) Sose néztem a tehetségkutató műsorokat, nem igazán érdekeltek, de mikor meghallottam a Queen - Bohemian Rhapsody című számát énekelni... nos igen :)
Nagyon tehetséges és a visszafogottsága, szerénysége nagyon szimpatikussá tette. Remélem még sokáig látjuk/halljuk.

Csók!

Nincsenek megjegyzések: