2009. július 15., szerda

Dolce Vita In Italia

Vasárnaptól keddig rövid kiruccanást ejtettünk Olaszországba kis családommal. Jómagam vegyes érzelmekkel távoztam a napfényes Itáliából, bár ez nem változtat azon, hogy az egyik kedvenc országom... és ezek után is az marad. Mindössze kétszer jártam ott, 9 évvel ezelőtt, tehát 11 évesen, de már akkor lenyűgözött, és azóta imádom.
Baromi meleg volt, víz mellett egy napernyővel sokkal elviselhetőbb lett volna a hatalmas hőség, dehát mi ugyebár kirándulni mentünk, ami igazi megpróbáltatás volt a 35-40°C-on aszalódva, izzadva, egész nap. A fürdésre meg napozásra csak 2 órát szántunk a gradoi tengerparton.
Anyumat nagyon sajnáltam, mert a 2. napon olyan rosszul volt, hogy a hotelben kellett maradnia, így nélküle folytattuk a városnézést. Estére szerencsére kipihente magát és jobban lett.
Mikor elmentünk vacsorázni egy étterembe, azon gondolkodtunk hogyis van az, hogy az olaszok 11 óra körül nemhogy kezdenének felszívódni, hazamenni, hanem inkább mégtöbben jönnek és éjfélig ki sem teszik a lábukat, sőt éjfélkor még nekiállnak kávézni is. Felmerült a kérdés, hogy ez a sok ember egyáltalán mikor fekszik le, vajon hogy tud elaludni a 3-4 fogásos késő esti vacsi és az "álomölő" kávé után? Pláne hánykor kelhetnek fel, ha ennyire ráérnek? Persze a választ másnap megfejtettük, mikor láttuk, hogy a boltok, üzletek nagy része délelőtt ki sem nyit, vagy ha igen, akkor csak 11-kor. Ember csak elvétve akad az utcán, tehát a délelőtt Olaszban pihenőidő. Ja... így már értjük.
Különben meg irigylésre méltó, ahogy élnek. Több szempontból is... de ebbe nem mennék bele, hosszú is lenne ecsetelni a témát, meg egyébként is...

A lényeg az, hogy ha tehetném bejárnám az egész országot, mert szerelmes vagyok belé ;) És tartom a véleményem miszerint az olasz pasik a leghelyesebbek ^^ Ezért már megkaptam a magamét, de nem tehetek róla... A legtöbbjük pont az én ízlésemnek megfelelő: barna haj, barna, vagy kék szemek, van stílusuk, nagyon elegánsak és a napbarnított bőr méginkább vonzóvá teszi őket :) Bááááár, azt tanácsolom minden lánynak, aki hozzám hasonlóan odáig van az olasz legényekért, hogy csak óvatosan velük. Engem majd 10 percig követett egy srác a haverjával, mert rámosolyogtam. Kicsit ilyesztő volt.
Jah, és februárban velencei karnevál :) Menni akarooook! Évek óta erre várok :) <3

12 megjegyzés:

Pidi írta...

Én csak egyszer jártam Olaszországban, 1 hetes körúton voltam többedmagammal, hát valóban gyönyörűséges! ^^ Én Firenzébe lettem igazán szerelmes. És egyetértek, az olasz pasik ízig-vérig Férfiak! =)
Örülök, hogy jól érezted magadat!

strawberry írta...

Elhiszem, hogy Firenze gyönyörűséges ^^ én még nem voltam ott, csak az északi részen, Velencében, Veronában és környékükön ^^
1 hetes utad alatt merre jártál még?

Pidi írta...

San Marino, Velence, Firenze, Nápoly (nagyot csalódtam Nápolyban...), Vatikán, Róma, Monte Cassino, Canistro. Csináltam anno képeket a http://pidi.hu/galeria/nagyvilagban.htm címen fent is vannak. Veronába mi sajos nem jutottunk el :(

strawberry írta...

Megnéztem, nagyon szép képek ^^
Azt hallottam, hogy Nápoly nem igazán népszerű a turisták körében, de sehol sem találtam rá magyarázatot, hogy miért..
Neked miért okozott csalódást? (Bocsi, ha túl sokat kérdezek, de én már csak ilyen kis kiváncsi vagyok ^^)

Pidi írta...

Nincs miért bocst kérned én mindíg mindekor nagyon szívesen mesélek, bármiről! :)
Én azért csalódtam benne, mert az a rész, ahol mi voltunk (egy nagy hajóállomás környéke, a kikötőben hatalmas hajókkal, no azok tényleg lenyűgözőek voltak), olyan volt, mint Budapest lepusztultabb része. :) Már amikor leszálltunk a buszról figyelmeztettek minket, hogy nagyon figyeljünk az értékeinkre, mert rengeteg a zsebtolvaj a városban. A macskaköves út kövei között eldobott injekciós tűket is láttunk, az eredetileg nagyon csinos kőszobrok spray-vel lefújva, ... Nem volt szép látvány.

strawberry írta...

Injekciós tű? Jézusom :(
Ezeket elképzelve megértem, hogy nem tetszett.
Hát igen, a digók hazája sem tökéletes :)
Mint azt írtam én is vegyes érzelmekkel jöttem haza, kifogásolnivalókkal én is találkoztam, dehát így is szeretem =)

Pidi írta...

szeee, mindezektől függetlenül gyönyörű ország, kedves emberekkel, csinos férfiakkal. :) Remélem, hogy még mindketten visszajuthatunk egyszer. Kétszer... x))

Pidi írta...

szee=Perszeee :)

Pidi írta...

Eperkém, van MSN-ed?

strawberry írta...

van ^^

kleinmadchen@freemail.hu

Pidi írta...

Dejóóó ^^ Felvehetlek majd? ;)

strawberry írta...

Persze, hogy felvehetsz :) :-*