2009. július 28., kedd

Örömködés =)

Ma reggel hatalmas zajra ébredtem, vagyis inkább riadtam. Épp valami szépet álmodtam amikor is egy másodperc alatt szertefoszlott az álomkép a nagy ricsajnak köszönhetően. Gyorsan ki is pattantam az ágyamból, és kilestem az ablakon, majd kikerekedett szemekkel figyeltem amint egy mentőhelikopter két házzal odébb leereszkedik.
Később a rádióból megtudtam, hogy egy nehéz és lépcsőn keresztül nem mozgatható beteget kellett lehozni a negyedik emeletről a tűzoltók segítségével. A mentőhelikopter pedig a szállításhoz érkezett. Belegondolni is borzasztó :(

Kicsit vidámabb téma: Felvettek az egyetemre :) Annyira örülök, hogy képtelenség leírni ^^
Ráadásul Évi barátnőm is felvételt nyert ugyanoda, így ő is jön velem szeptembertől! Úgyhogy szupeeeeeeer!
Volt is nagy buli szombat este. A vizsgák óta nem látott barátnőkkel, ex-osztálytársakkal is újra találkoztam, szülinaposokat is ünnepeltünk, szóval minden nagyszerű volt :)

Ma pedig Julcsimmal csapunk egy csajos délutánt. Végig járjuk a közeli üzleteket és DVD-zünk :)

További szép hetet!

2 megjegyzés:

Pidi írta...

GRATULÁLOOOOOK!!!! ^^ :*

strawberry írta...

Köszönöm Drága! <3 :*