2009. augusztus 11., kedd

Villám poszt

6:07 van...

... és igen, ébren vagyok. Nem alszok. Mert nem tudok aludni.
Olyan elviselhetetlen fájdalom van a bal térdemben, hogy megrémít. Minden egyes mozdulatnál mintha kést forgatnának benne, menni is nehezen tudok. Meg az éjszakát is végig forgolódtam, talán 4 órát ha aludtam, szóval istenien érzem magam...
Tegnap este egy kisebb vihar kíséretében ismét hidegfront érkezett. Elég hűvös van.
Ki tudja, lehet, hogy ezt érzi a térdem? Habár az vicces lenne. Nem akarom úgy érezni magam, mint egy nyugdíjas akinek minden csontja sajog, ha front van.

Elbicegek a fürdőig és teszek rá borogatást. Remélem jobb lesz tőle. Onnan pedig elmászok a hűtőig és megiszom a csokis Milky Way italom.

Szép keddet.

2 megjegyzés:

Pidi írta...

Jobbulást kívánok!!! :* Nem kizárt egyébként, hogy tényleg a frontot érzi... Nem lehet, hogy sérült volt? Nekem pl a jobb bokám szokott rendetlenkedni, ha front jön (anno kézilabdázás közben, még a középsuliban, kifordult). Mmmm szeretem én is a csokis italokat. :) És a karamellásat. :)

strawberry írta...

Köszönöm, remélem is, hogy javulni fog ^^
Nem volt sérült, úgyhogy azt hiszem a fejem mellett, most már a térdem is érzékeny a frontra. Remélem más testrészem nem csatlakozik hozzájuk :P :)
Bizony, bizony, jók is a csokis, karamellás finomságok :)