2008. október 3., péntek

I love Portsmouth

Eléggé lefárasztott ez a hét. Alig vártam a mai napot. Nem is érzem jól magam, lehet, hogy beteg leszek. Nem szeretném. Sok dolgom lenne hétvégén és jövő héten is, betegen pedig nem lenne egyszerű véghezvinni a dolgokat. Ráadásul a lábam is baromira fáj már megint.
Ma este Julcsi barátnőmmel kéne találkoznom.. nem tudom mi lesz belőle. Régen láttuk egymást és már hetek óta tervezünk egy összejövetelt, de megszakadok a köhögésben és szétmegy a fejem. Egy kicsit lepihenek és ha később is ilyen rosszul, (vagy még rosszabbul) fogom érezni magam, attól tartok le kell mondanom.

Más. Apum holnap Angliába repül nővéremhez, Nikihez. Ugyanis Nikim 3 éve Portsmouth-ben éldegél vőlegényével, Daviddel. És naaaagyon szeretnék apuval menni, de sajnos most nem tudok. Nagyon telhetetlen vagyok, durván másfél hónapja voltam kint én is, így egy szavam se lehet. De Angliából/Portsmouth-ből sosem elég. Imádom! Órákat tudnék zengeni róla. (Akárcsak a többi kedvenc városomról ^^). Aki ismer az tudja rólam, hogy nagyon szeretek utazni. Ha lehetőségem van rá, már itt se vagyok. Legszívesebben körbeutaznám a világot. Kivéve Amerikát. Érdekes mód Amerika egyáltalán nem vonz.

Tehát most egy darabig csak ábrándozhatok... de amint végzek a vizsgáimmal és eljön a nyár senki sem tud megállítani :)

Addig is:


Nincsenek megjegyzések: