2008. október 12., vasárnap

Retro

Itt vagyok, megvagyok, nem tűntem el. Csak kicsit összesűrüsödtek a dolgok a fejem felett, ahogy azt az előző bejegyzésben is írtam.
Ma rátaláltam egy portálra, amelynek köszönhetően az egész napom nosztalgiázásból állt.
Ő lenne az:

http://mrretro.gportal.hu/

Szerintem nagyon jó kis oldal. A rengetek képet nézegetve be villant gyerekkorom egy-egy szép emléke. Már ami megmaradt bennem. Nagyon sok olyan tárgy meg miegymás van itt aminek fénykorában még nem is éltem ^^ De pl. a Bedeco kakaó finom ízére és illatára, az üveges Pepsi colára, vagy a Camping és Vikend "nyomkodós" sajtokra és jónéhány réges-régi tv-műsorra még tisztán emlékszem. Ki szerette nézni a Szomszédokat, a Dallast, vagy éppen a Szeszélyes évszakokat? Jó volt. Azért szívesen visszautaznék a múltba 1-2 napra. Annyi minden eltűnt a jó dolgok közül... ha meg vissza is jött, már nem ugyanaz. Vagy csak én látom így? Mintha a Nesquik kakaó se lenne régi :D Mindegy. Ez a kis időutazás jólesett. És mindenkinek ajánlom aki szeret retro fotókat nézegetni.

Jövő héten pedig Szabinámmal megyek a letenyei Adriába, és amolyan nézelődünk, vásárolgatunk, beülünk, beszélgetünk stb. féle görbe délutánt rendezünk.

5 megjegyzés:

Pidi írta...

Igazán aranyos vagy, köszönöm szépen a képeslapot! ^^ Nagyon jólesett. :*

strawberry írta...

Igazán nincs mit :) Szerettem volna mást is küldeni mellé, de sajnos még nem volt időm körbenézni, hogy létezik-e ilyen tárgy szerény kis városomban ^^ De rajta vagyok a dolgon és ha találok ilyet (remélem) akkor hamarosan röppen utánpótlásként :)

Pidi írta...

Jaj ne költsél ám rám egy fillért se! Tessék megígérni! ^^ Elég nagy ajándék vagy/vagytok nekem!

A retróra visszatérve én éppen ma láttam egy "édes" tejkaramella retro-reklámot, nagyonjóóó. ^^ http://www.kulturpart.hu/mozgopart/5942/szopogasson_tejkaramellat

Pidi írta...

Upsz bocsika, hogy nem linkként írtam... :/

strawberry írta...

Köszi,tényleg nagyon jó kis reklám ^^ :)